No budget available
Show phone number

Pascal
Reviewed on: 13/08/2018
Pascal recommends this restaurant for: Couples, Groups, Kids, Business lunch/dinner, Trendy atmosphere, Price/quality

gezellig uit gaan eten.

zoals steeds weer genoten van de voortreffelijke keuken. Telkens we een ander restaurant uitproberen in de buurt hebben we steeds weer spijt dat we toch niet naar den Bistro zijn gegaan. Bistro 500 blijft onze favoriet !

Dikkie
Reviewed on: 17/11/2017
Dikkie recommends this restaurant for: Couples, Groups

Lekker eten, tegen een correcte prijs

Personeel is steeds vriendelijk. Bediening verloopt correct, men wordt verwend. Enige minpunt, na de hoofdschotel dient men soms lang te wachten voor de tafel wordt afgeruimd. Gaan dan ook meestal eten tijdens drukke periodes. Wat mij betreft, een aanrader in de streek.

Myriam
Myriam recommends this restaurant for: Price/quality

fijne keuken

Ben al meermaals gaan eten bij Bistro 500, was steeds lekker. Hebben eenmaal op het terras gezeten in de namiddag en moesten zelfs binnen gaan bestellen want de dienster kwam helemaal niet naar het terras kijken.

Jeannine
Jeannine recommends this restaurant for: Kids

eten uitstekend, bediening niet ok.

Gereserveerd de tafel niet voorzien ,waarom dan bellen.Bij de volgend personen was de tafel wel voorzien. Reeds zeker 15 min gedaan met eten tafel nog steeds niet afgeruimd,de dame is juist het lege flesje komen halen. IK heb de helft op de tafel ernaast gezet, een andere kwam en zag de borden en het was van oei. Op eten het niks dan goed maar nochtans donderdag ook gaan eten dan was alles in orde .Was het nu misschien omdat we met 2 klein kinderen waren, dan moeten ze op deur zetten verboden voor kinderen zoals ze voor de honden doen.