13/20 Gault&Millau

P-K

Zeer goede prijs-kwaliteit-verhouding.

eric

Sans hésiter!!!

Accueil chaleureux Service immédiat Qualité des produits, cuissons parfaites Prix modérés Personnel à l écoute, souriant et sympathique Plat adapté pour les enfants. Atmosphère lounge Très bonne adresse Bon appétit!

Stoere
Stoere recommends this restaurant for: Couples, Business lunch/dinner, Trendy atmosphere, Gastronomy, Price/quality

Superieure prijs/kwaliteit-verhouding

Zeer goede kwaliteit service en eten. Bovendien was de rekening op het einde van de avond niet overdreven, in tegenstelling tot de concurenten in de omgeving. Zeker niet als je opteert voor de voorgestelde menu's (die best nog wel wat keuzemogelijkheden bevatten). Een aanrader.

Hugo
Hugo recommends this restaurant for: Couples, Business lunch/dinner, Gastronomy, Price/quality

Ken Knokke

Lispanne is een uitstekend restaurant met kwaliteitsproducten en een degelijke service. De moeite waard om te genieten van de heerlijke lunchmenu en de gezellige omgeving.

Gerard

prima restaurant

prima keuken en goede bediening

Philippe

Félicitations !! : ))

Mon choix s'était porté sur ce restaurant sans vraiment le connaitre. Très agréable surprise. Ma compagne, mon fils et sa future Femme et moi-même avons été enchanté par l'ambiance feutrée et conviviale du lieu. Au niveau des plats, rien à dire, délicieux. Quand au service, il est impeccable... et avec le sourire. Rapport qualité prix, à recommander. Bravo !!! : )))

Dirk

Zeer Lekker

Op een dag in de week gaan eten met zijn 2. Restaurant zat volledig vol, best op voorhand reserveren dus. Zeer vriendelijke bediening en was zeer lekker en vers!

prijs/kwalitei perfect

inzake prijs/kwaliteit waarschijnlijk het beste van Knokke.Zeer lekkere gerechten en een uitstekende vriendelijke bediening. Proficiat aan het ganse team.

zeer goede ervaringen

waarschijnlijk het beste restaurant te Knokke inzake prijs/kwaliteit.Bovendien een perfecte en vriendelijke bediening.Felicitaties voor het ganse team.

Emile

prijs-kwaliteit waarschijnlijk het beste restau...

prijs-kwaliteit waarschijnlijk het beste restaurant te Knokke. Perfecte bediening. Een zeer goed team. men eet er zeer smakelijk.