Tuesday - Wednesday
Show phone number

JOHN
JOHN recommends this restaurant for: Couples, Groups, Business lunch/dinner, Gastronomy

'place to be'

Place to be!!!!! Wij hebben een heel mooie avond gehad! De charme, de sfeer , de bediening, het onthaal en de keuken, alles was top! voor herhaling vatbaar. John Vanhove

Erwin

reservaties

Reservatie gemaakt op donderdag voor de zaterdagavond. Alles ok. Bij aankomen op zaterdag werden we doodleuk wandelen gestuurd omdat "er een groep van ZEVEN personen met VIJFTIEN waren " Daarom was er geen plaats meer voor ons. Geen excuses, geen voorstel tot nieuwe reservatie met enige vorm van compensatie. Nog een geluk dat we geen gasten meehadden. Dit was een 'verkennigsbezoek' om later vrienden uit te nodigen. Op naar een betere eetgelegenheid.

wim

verborgen parel

Restaurant De Mirabel ligt langs Grote Steenweg in Oordegem (tussen Zottegem en Wetteren) Het is een kleinschalig restaurant (ongeveer 20 couverts) met een romantisch tintje De lunch is steeds verrassend inventief en kwalitatief Er wordt ook een verrassingsmenu aangeboden De kwaliteit van de gerechten is hoogstaand Gastvrouw Ann geeft je steeds een 'feel good' gevoel een heel tevreden klant Wim Van Wielendaele Brakel