Martelarenplein 5 3000 LOUVAIN
Sunday
Show phone number Email

Dorina

Jammer van de bediening

In hartje Leuven, in een prominente gebouw bevind zich deze restaurant, die het blijkt de beste in Leuven meent te willen zijn. Vol curiositeit stap ik in... We zitten nog niet goed aan tafel en daar staat al iemand van de bediening om te vragen of we iets willen drinken. We bestellen - drankjes komen aan = okay. Dan bestellen we ons eten - die laat op zich wachten maar okay het was druk... Het eten komt, niet iedereen wordt op dezelfde moment bediend, he duurt quasi 15minuten eer iedereen het eten had en dan blijkt het dat het toch nog niet volledig is, we zullen het maar zelf vragen.... Daarna dessert - 2 mensen van de tafel waren al gedaan met eten en ze willen kolen afruimen maat de andere 3 hadden hun dessert nog niet gehad. Oeps ! Vergeten misschien??? Dus kwa bediening een 3 op 10 van mij... Daarnaast het was een immense lawaai... De personeel heeft zeker 5 keer van alles laten vallen met de nodige lawaai erbij... Koppijn kreeg in ervan... Ze liepen precies in dat restaurant alsof er geen leidraad was... Eten werd gebracht door drie of vier verschillende mensen en dat voor een tafel van maar 5 personen. Zeer pover bediening, te veel lawaai, amateurs in omgaan met mensen, eten en materiaal. Geen ervaring dat ik aan anderen zou voorstellen. Zeer spijtig maar ze moeten dringend aan een structuur denken voor dat personeel die daar rond loopt.... Ikzelf zal niet direct terug daar gaan en dat is spijtig 😱😱😱

René
René recommends this restaurant for: Couples, Groups, Trendy atmosphere, Gastronomy, Price/quality

Lekker en vlotte bediening

Met een groep gaan eten is niet altijd evident . Bij de klimop is dat blijkbaar geen probleem. Snelle, vlotte en vriendelijke bediening. Het eten is er van goede kwaliteit( ik had gekozen voor de kalfszwezeriken met asperges en krielaardappelen). Afzonderlijk betalen bleek ook geen enkel probleem te zijn. Het feit dat de zaal afgeladen vol zat is ook betekenisvol.Een aanrader dus!

Sylvie

Lekker, ietwat prijzig en uitstekende bediening.

Wat zeg ik, hallucinant goede bediening. Ik ben er ondertussen al een 10-tal keer geweest en alhoewel het eten de ene keer al beter is al de andere, ben ik telkens aangenaam verrast door de uitstekende bediening. Ooit op het terras, een klein bommentje van een overvliegende duif in de koffie: nieuwe koffie onmiddellijk aangeboden. Weer begon stilletjesaan te verslechteren, wij werden gewaarschuwd en kregen een tafel binnen aangeboden. Iemand aan mijn tafel, laat zijn mes vallen. Voor hij zich kon bukken, stond er een ober met een volledig nieuw couvert. Wel altijd zeer druk, maar ook normaal. Het is er lekker en echt wel super goede bediening.

Rudi

Bedroevende service - oordeel zelf

Dit hotel-restaurant wil zich profileren als één van de betere van Leuven en bevind zich dan ook in een iets hogere prijsklasse. Over de kwaliteit van het eten wil ik me hier niet uitspreken. Wel over de service. Wanneer je een visschotel bestelt en men maakt een fout bij het doorgeven van de bestelling, zodat je frieten gepresenteerd krijgt in plaats van de gevraagde puree. Niets aan de hand. Men ging dit onmiddellijk rechtzetten. Maar er komt niets. Ondertussen de vis ijskoud. Nog eens gevraagd. Men was het opnieuw vergeten. Puree komt eraan na vijf minuten, ondertussen dus in totaal al meer dan 15 minuten gewacht. Vis ijskoud. Na mijn opmerking dat de vis nu echt wel niet meer te eten was, vertelde men mij dat dit niet rechtgezet kon worden (opwarmen was niet meer mogelijk blijkbaar). Dus heb de rekening gevraagd en betaald. Men wou ons nog wel gratis een dessert geven. Blijkbaar was ook de eigenaar van de zaak aanwezig, maar hem hebben we niet gezien. Geen enkele maal hebben we verontschuldigingen gekregen over wat er gebeurd was (enkel na mijn klacht). Fouten kunnen gebeuren. Een klasse-zaak onderscheidt zich van de rest door dit soort voorvallen op een professionele manier aan te pakken. Een slechte naam is gauw gemaakt, voor een goede moet je werken. Een goede service is even belangrijk als de kwaliteit van het eten dat je serveert.

Peggy

Tegenvallende mosselen aan een veel te hoge prijs

Vrijdag mosselen gaan eten in de Klimop. Vorig jaar daar redelijk lekker gegeten, dus wij terug naar daar voor onze eerste mosselen van het seizoen. Wat een grote teleurstelling: mosselen klein en waarschijnlijk opgewarmd: bruine, droge krenten bijna, ook bijna geen saus in de pot en een mini-mini potje mosselsaus per persoon. Zeer platte frieten ook en dit voor meer dan 25 euro per pot... Wij zoeken wel een ander adres voor onze mosselen volgende keer.

Alain

Lekker, maar crowdy

Hoewel ik al vele jaren de horeca-wereld bezoek in en rond Leuven, was ik tot op heden nog niet in 'De Klimop' geraakt. Shame on me! Het begon veelbelovend: de geuren die ons tegemoetkwamen bij het binnen treden waren zalig. De bediening was snel en efficiënt, maar dan... Ok, het was een zaterdagavond, zodat je veel volk mag verwachten, doch dit zou geen invloed mogen hebben op jouw culinaire beleving. Het viel me bij het binnenkomen al op dat er wel echt veel tafeltjes stonden. Mijn vermoeden werd bevestigd eens we besteld hadden: wat een lawaai! Het personeel moest zich quasi Lambadadansend tussen het doolhof aan tafels en stoelen manoeuvreren om tot bij de gasten te geraken. De akoestiek was echter nog een graad erger. Alsof verschillende theatergezelschappen aan het opwarmen waren voor een musical in een uit-de-voegen-barstend voetbalstadion. Dit gezegd zijnde: zalig gegeten en een fijne witte huiswijn.Probeer zeker de huisgemaakte viskroketten en de kip Puttanesca.

Hugo

Het eten is er bijzonder lekker. Men werkt...

Het eten is er bijzonder lekker. Men werkt er met verse producten en hun américain is samen met de huisbreide garnaal- en kaaskroketten één van de specialiteiten van de zaak alsook de filet pur van de Theysboerderij.

Eén van de beste, zoniet het beste restaurant...

Eén van de beste, zoniet het beste restaurant prijs/kwaliteit/versheid/aanbod/bediening in Leuven. Dikke aanrader als het top moet zijn!

Jose

Voor de eerste maal dat ik de klimop bezoek...

Voor de eerste maal dat ik de klimop bezoek is het echt goed meegevallen. De bediening was vriendelijk en zeer goed. Ik zelf heb als voorgrecht wildpate genomen en als hoofdgerecht een hazerug. Wel ik moet zeggen het was zeer lekker. Klimop vanaf nu heb je een trouwe klant bij.