15/20 Gault&Millau
Show phone number Email

Yves
Yves recommends this restaurant for: Gastronomy, Price/quality

Super Lekker

Vandaag lekker à la carte geluncht. Aangename ontvangst. Vanaf de hapjes tot het dessert was alles zeer lekker. Enkel de porties à la carte zijn aan de kleine kant. Wij komen zeker terug want prijs kwaliteit is dit wel degelijk een topper. Tot binnenkort

Jelle
Jelle recommends this restaurant for: Couples, Groups, Business lunch/dinner, Gastronomy, Price/quality

Topklasse

Eén van de allerbeste restaurants van het Gentse. De naam van het menu (‘De eenvoud’) is misleidend want je krijgt meerdere hapjes, vier gangen en gourmandises. Alles behalve eenvoudig en telkens superlekker. Noordzeekrab met buikspek, witte asperges met zeevruchten, Black Angus en rundstaart,… Elke gang is verfijnd gebracht, de ingrediënten zijn puur en de smaken zijn fantastisch. Voor een uitgebreide recensie zie http://gentfood.blogspot.be/2015/05/doude-pastorie.html

Eric

een aanrader!

We werden heel goed ontvangen, elk bordje was een echt schilderijtje en de smaken zaten 100% perfect. De service was ook optimaal, heel vriendelijk en de uitleg van elk bordje was zeer verrijkend, dit alles zorgde voor een uitstekende avond, een restaurant waar we zeker naar terug zullen gaan... De ruimte was misschien iets te klein voor de vele tafels waardoor de accoustiek misschien iets minder was, maar dit bracht zeker geen schade aan de rest van de sfeer.

Caroline

gastronomisch tafelen.

Zeer fijne keuken, mooie presentatie op de borden,goede bediening. Aangepaste wijnen oké. Een aanrader.

Hedwig

Heel erg lekker

Al voor de derde keer heel lekker gegeten, topkwaliteit, sympathieke bediening. Wij komen zeker nog terug!

Linda

een uitmuntende keuken

goede ontvangst, zeer vriendelijk personeel alsook de dame des huize !! Zeer goed gegeten, heel fijn en zeker voldoende. De wijnen waren subliem. Zeker voor herhaling vatbaar.

Marijke

Verzekerde excellentie

Bij elke bezoek van d’oude Pastorie hebben we de perfectie meegemaakt. Hoge kwaliteit, aangename sfeer,correcte bediening en vooral .... lekker !

Dirk

vernieuwend

Telkens weer een plezier om De oude pastorie te bezoeken. Alsof gastronomie telkens uitgevonden wordt.

Marleen

Super

Lekker, verse producten, voor herhaling vatbaar !

Jacqueline

AAN TE BEVELEN !

Restaurant is ons zeer goed bevallen. Lekker eten, perfecte bediening, vriendelijke en professionele bediening. We hebben genoten van een heerlijke lunch. Restaurant kan aanbevolen worden. We zullen hier zeker nog terug keren. Volop genoten. Tevreden met deze keuze.