Het is een aangename rustige sfeer, vriendelijk...
Het is een aangename rustige sfeer, vriendelijke bediening en eerlijke keuken. Bovendien kan je er genieten van mooie bloemetjes en kunnen kinderen de vogels gade slaan en zich in de speeltuin amuseren!