Auberge Napoleon

14/20 Gault&Millau
Bouchoutlaan 1 1860 MEISE

Kristel
Kristel recommends this restaurant for: Couples, Business lunch/dinner, Gastronomy, Price/quality

Fantastisch!

Ondertussen reeds enkele keren mogen proeven van de heerlijke keuken, een zeer mooi en gezellig kader en bediend worden door een jong, dynamisch en uitermate professioneel en vriendelijk personeel. Heerlijke gerechten en smaken, vaak last-minute bereid in de zaal. Een echte aanrader en voor ons het beste restaurant!

Staf

Schitterende Brasserie in Meise

Alles is perfect. Kwaliteit, interieur en bediening. Ook de verhouding prijs/kwaliteit valt best mee

Anthea

Lekker!

Wat een leuke ontdekking! Super service, heerlijk gegeten! De parking is echt een +

Een afknapper van formaat !

Na een eerste keer lekker gegeten te hebben, ondanks toch vrij "rumoerig" in de (grote) eetzaal, konden we niet wachten om terug te gaan, het werd echter een afknapper van formaat. We kwamen aan om 12.30u met 4 + kindje van 6. Kindermenu gekozen, gevraagd om op te dienen samen met voorgerecht. Dit werd "vergeten" en werd pas geserveerd na voorgerecht, hij heeft dus alleen mogen eten :-( Voorgerechten = 3x oesters en 1x babykreeftjes. De oesters die verleden keer echt super waren, waren nu babytjes geworden... Om 15u wordt EINDELIJK het hoofdgerecht geserveerd = 2x tong : niet warm, droog, te ver gegaard, eerder vrij klein en de zijgraten er maar gedeeltelijk afgesneden... de gevraagde warme groetjes werden weeral "vergeten" ... 1x kabeljauw : niet warm ... en 1x lamskroon, die was OK. Tussen voor- en hoofdgerecht gebeurt er zo goed als niets in de zaal en wordt er door de kelners bijna constant wijn bijgeschonken dat het bijna hinderlijk wordt aan tafel. Dessert (onze goesting was over) dus niet, enkel wat koffie. Bij de rekening kwam de ober zich ruiterlijk verontschuldigen voor de lange wachttijden en al wat verkeerd gelopen was. De reden : een volle zaal en iedereen bestelt aan de kaart... Dit was zeer goed merkbaar gezien tijdens ons eerste bezoek er slechts 3 grotere groepen zaten en enkel wij als "enkelingen" die aan de kaart aten. Onze conclusie : als je niet klaar bent voor een "kaart" moet je opteren voor groepen en menu's. De klant heeft geen boodschap aan een keuken die niet kan "volgen", zeker niet als je "stevig" doorvraagt : kindermenu (stukje kabeljauw met pasta en wat botersaus) € 21... Tong € 34... portie warme groentjes (mini portie) € 7... De 4 koffies "aangeboden door het huis", doen hier dan niets meer ter zake. Je hebt een zeer onaangename namiddag en komt (wat ons betreft) nooit meer terug.

Frank

Schitterende ontdekking, bij ons in de buurt

Ik ben aangenaam verrast geweest door mijn diner in Auberge Napoleon. Naast de praktische meerwaarde (ruime parking en zéér gemakkelijk bereikbaar), is er het lumineuze, vernieuwde moderne interieur, waarin het heerlijk vertoeven is. De vriendelijke bediening van de fijne gerechten heb ik zeer op prijs gesteld. Ik heb alvast genoten van de Menu Napoleon die me vorige vrijdag is geserveerd: de ravioli baadde in een romige, delicieuze saus / de zonnevis bracht de glimlach op mijn gezicht / het kaasassortiment van Michel Van Tricht was er ééntje om U tegen te zeggen. Dit alles ruim geserveerd met aangepaste wijnen. Algehele reactie nadien aan tafel: een welgemeende Tot ziens/Tot gauw.

Steve

Ma découverte

J'ai découvert ce restaurant vendredi soir avec un groupe d'amis. Tout d'abord l'endroit est magnifiquement rénové avec du matériel haut de gamme et du mobilier très confortable. Une sensation d'espace et d'esthétisme. J'ai pris le menu qui est proposé avec des vins choisis avec beaucoup de goût. De plus ils sont très généreux au niveau des boissons. En entrée le carpaccio de langoustes avec une crème d'harengs qui se caractérise autant par son originalité que par le mariage à merveille des produits. Ensuite, en plat, le perdreau avec une cuisson parfaitement maitrisée, accompagné de sa boule de purée croquante. Les assaisonnements étaient impécables. Finalement, le dessert aux framboises avec son "éponge de pistaches"...délicieux. En bref, souci du détail, amour du produit, à recommander pour des Epicuriens.