Vlaanderenstraat 13 8400 OSTENDE

Anne

Vreselijk slecht

Bestelde werd niet "gegeven", iets ervan gezegd, serveerster gepikeerd. Wafels waren NIET lekker. Terras was vreselijk vies. Serveerster met vieze kleren, onvriendelijk enz. EEN ster voor beoordeling is nog te veel!

Bruno

Pure horror

Bij het binnenkomen waan je jezelf in de jaren '70. Sterk verouderd interieur en niet al te proper, zelfs het bestek was niet proper. De vrouwelijke ober, met verschrikkelijke okselgeur, gaf ons als suggestie een "trio van vis" waar we dan maar voor kozen. De 3 soorten vis waren al een tijdje gevangen, de sauzen flets. Wanneer ze vroeg of alles naar wens was hebben we de dienster gesproken over de kwaliteit van het eten. Volgens haar lagen de smaken anders omdat we friet besteld hadden ipv aardappelen bij deze vissoorten. Wat een onzin.... Echt waar, we gaan regelmatig uit eten maar dit nog nooit meegemaakt. Blijf hier buiten !

PHILIPPE
PHILIPPE recommends this restaurant for: Couples

FORMIDABLE

Nous avons mangé de anguille à la crème pour ma femme et moi à la provençale. On nous a apporté deux superbes assiettes bien garnie (anguille entière). Comme boisson on a pris une simple pils au fût. Le personnel de salle est très poli et agréable. Nous y retournerons sans aucun problème

Maryse

Bon ........Mais quel accueil!

Bon repas, cabillaud à l'ostendaise .Mais pas de bonjour ni d'au revoir ni de 'bon appetit".Service pire que dans une cantine, pas le temps de poser une question que l'on est déjà rabroué.. Une carte boisson? ...Pour commander une bière? Eh bien tant pis nous avons pris une simple pils! Voilà la réponse à notre demande. Ben oui nous parlions francais..C'est peut être ça... Nous n'y retournerons jamais.

Sofie

Heel onvriendelijke bediening. Eten was koud...

Heel onvriendelijke bediening. Eten was koud en helemaal niet vers!

Gerda

slecht, heel slecht

zij krijgen het zelfs gedaan om spiegeleieren te bakken waar je niet kan in soppen; Zo hard doorgebakken. Vier sneetjes oudbakken brood(dat we hebben teruggegeven) voor 2 personen. We bestelden extra brood (dat wel vers was) maar moesten daar dan 1 euro extra voor betalen. Slechte service en onvriendelijke bediening. Nooit meer !!!!!

Mary

Eerste en laatste keer

Al vanaf het moment waarop je binnengaat, krijg je een onbehaagelijk gevoel. Ik heb tomatensoep gevraagd en kreeg opgewarmde tomatenblik en het brood was echt oud. Toen ik er iets van zei, beweerde ze bij hoog en bij laag dat de (ultrarode) tomatensoep vers was! ABSOLUUT onwaar...ik heb zelf jarenlang in de horeca gewerkt + ik ook zelf altijd vers. Wat een oplichterij! De kelners waren onvriendelijk en ronduit arrogant. Wat een etablissement, NOOIT meer!