Greek

dominique
Reviewed on: 30/11/2019
dominique recommends this restaurant for: Couples, Groups, Price/quality

simplement très bon

Première fois pour nous et surement pas la dernière, accueil comme si ont ce connaissaient depuis des années, patron et serveurs top à recommander.

roger
Reviewed on: 05/02/2018
roger recommends this restaurant for: Couples, Groups, Gastronomy

uitstekend,kwaliteit,service,prijs.

Zeer aan te raden

Jean
Jean recommends this restaurant for: Couples, Groups, Business lunch/dinner, Trendy atmosphere, Price/quality

Verreweg het beste grieks restaurant van de stad

Gaan eten bij Zorba is verslavend, je wil er altijd terug. Heel fijne atmosfeer en lekker eten, topbediening. OK soms moet het snel gaan, maar dat is aan te nemen als er zoveel anderen wachten om te eten. Maar wat is snel? Als je gegeten hebt en een koffie met gratis drankje gedronken hebt, is het toch niet meer de bedoeling om er nog een uur te blijven zitten! Top restaurant met authentiek Grieks eten! Top bediening! Fijne atmosfeer!

M.

Pseudo

Dit noem ik geen echte Griekse keuken maar toeristenvoedsel dat haastig wordt opgediend want als je vroeg komt, moet je snel weg zijn omdat er nog een tweede shift komt. Mij zien ze hier nooit meer.

jp
jp recommends this restaurant for: Couples, Groups, Business lunch/dinner, Gastronomy, Price/quality

Lekker Grieks eten in Sint-Truiden

Oudste Grieks restaurant met echte Griekse uitbating,nl.Georges en zoon.Lekkere gerechten,typisch Grieks.Goede omgeving,soms wat haastig personeel maar ze kennen hun klanten.Altijd reserveren,want het is altijd 'vollen bak' in dit lekkere restaurant.Zeker doen!

Wim
Wim recommends this restaurant for: Couples, Groups, Kids, Price/quality

In één woord: TOP!!

Naar mijn mening het beste griekse restaurant dat ik ken . Ik kom zelfs vanuit zottegem telkens naar sint-truiden om Grieks te eten. Gewoon een TOPrestaurant!!!!

Valentina
Valentina recommends this restaurant for: Couples, Groups, Business lunch/dinner, Price/quality

super eten, super bediening

alles klopte!!

Stijn

Zorba is een geweldig lekker grieks restaurantj...

Zorba is een geweldig lekker grieks restaurantje. Het is vooral leuk voor horeca personeel die na hun uren nog lekker willen gaan eten. De kwaliteit van het eten is top. De service subliem en als je geluk hebt krijg je op het einde nog een drankje van de zaak.

Bruno

Bijzonder lekkere gerechten in een aangename...

Bijzonder lekkere gerechten in een aangename sfeer.

Michel

J'ai apprécié le repas que j'ai consommé avec...

J'ai apprécié le repas que j'ai consommé avec des amis le 19 mai 2006 dans la soirée. Le patron est toujours aussi chaleureux que lors de son arrivée il y a plusieurs années dans cette ville. Mes amis ont été aux anges durant cette soirée. Pour que le patron puisse me reconnaître, qu'il pense à Milo