Het was zeer lekker,vriendelijke bediening...
Het was zeer lekker,vriendelijke bediening en super gezellig !! Wij komen zeker terug Annick
All the restaurants in Belgium: Top 10, promotions and reviews. Book you restaurants in Bruxelles, Antwerp, Gend ...
Het was zeer lekker,vriendelijke bediening en super gezellig !! Wij komen zeker terug Annick
Vriendelijk personeel Lekker eten Mooi kader
Always a pleasant experience, the staff are so friendly and smiling. For me I love the oysters, always served on ice and so tasty. I had the steak to follow and was mouth watering. Well done guys see you soon
Al meerdere keren gaan eten. Altijd lekker gegeten, vriendelijke bediening. Prijs kwaliteit correct.
mooie setting - vlot personeel - lekker en voldoende eten
Lekker eten, verzorgd, vriendelijke bediening in gezellig kader. Prijs kwaliteit uitstekend
lekker eten, perfecte bediening, zéér attente kelner !