Spiegelstraat 11 3300 TIRLEMONT
Thursday
Show phone number

Jos

Beschaamd! Nooit meer.

Met veel vertrouwen stapte ik de zaak binnen. Een zeer mooi kader, voelde me er echt thuis. Veel vragen over de menu kon ik aan de serveuse echter niet vragen. En achteraf bleek waarom. Het was de eerste keer dat ik met mijn vriendin op resto ging, dus ik wou daar geen spel maken en de avond niet laten verbrodden. Anders had ik echt een spel gemaakt om niet te betalen. Had me een vegetarische lasagne genomen. Van die in het Leuvense "Lange Trappen" geniet ik nog steeds na, maar hier was het echt degoutante gevangeniskost. Ik zou het mijn varkens nog niet voederen. Die zouden dat trouwens laten liggen. Deeg en zure tomatensaus met een laag gesmolten vet op. Geen smaak, geen moeite, geen takske peterselie om te verbloemen dat ze iets kant en klaars in de microgolf hebben gestoken. En als ze het zelf gemaakt hebben, is het nog erger. Vind het echter verkwisting dat ik mijn lichaam met die brol en calorieën heb vervuild. En kant en klaar is oké, als het nog een beetje deftig is maar dit ... Het was niet zo duur, maar voor wat ik kreeg ... 10x te duur. Zo'n kant-en-klare maaltijd van de Aldi kost een fractie en dat smaakt af en toe nog es als je honger hebt. Nee, ik ben veel gewoon, maar hiervoor wou ik drie weken later echt in de pen kruipen en het van me af schrijven. Ik voel me echt opgelicht en vernederd. Toen ze vroeg of het gesmaakt had, wou ik echt zeggen van: "maar meen je dat nu echt? Durf je dat te vragen?" Maar mijn vriendin was me voor <3

Jean

The best of the best !

Beter than that is onmogelijk ...

Marielle

Veel betaalt en niet lekker !

Zondag avond 5 oktober 2014 daar gaan eten, maar echt welkom voelden we ons toch niet. Er staat open tot 22.00 uur we kwamen daar om 20u40 en dan moest er eerst nog gewacht worden of het nog ging, waarom dan tot 22.00 vermelden. De aperitief en wijn was goed (huiswijn).De scampi's waren ook goed maar de looksaus was te vettig en weinig smaak, en de pikante tomaten saus, was pikant maar de tomaten puree over heerste het gerecht. Vispannetje met puree was niet echt warm, smaakte zeer flauw en de mosselen waren wel mooi en groot, maar flauw van smaak, ook niet echt warm, en groenten waren er niet veel in, en ajuin moest ik heel hard zoeken.Mosselsaus was er niet bij, de frieten waren te hard gebakken, en kreeg daar een potje tartaar bij, had ik zelf niet gevraagd en ook geen citroen doekje voor je handen. We hebben afgerekend, want de dame achter den toog had al meerdere keren naar haar horloge gekeken dan wat anders, en de man die ons bediende had een bermuda aan met loopschoenen, en het hoogs nodige van vriendelijk gaf hij , bij het buiten gaan hebben we tegen de muur dan maar goeden avond gezegd, want er was niemand nog te zien. Voor ons was dit één van de slechtste eethuizen die we al gedaan hebben. Dus zekers niet meer binnen gaan na 19u30 en als je dieet eten wilt ben je daar op de goede plaats. Ons zie je er nooit meer ! Groetjes Mariëlle.

Jos Frison
Reviewed on  17/01/2016

Bedankt Marielle, Ik vond het ook beschamend. Begrijp alle positieve feedback hier niet. Dat noem ik geen eten. Vernederend slecht.

Greta

Voor herhaling vatbaar!

Ik vond de spaghetti overheerlijk! De tijd was zo voorbij, ik heb genoten van de rust, de sfeer en ook.... de muziek die niet te hard stond. Want dat vind ik heel belangrijk! Sympahthiek kelner ook erbij, en dat maakt van 't Loft de max!

tony

ZEER GOED

AAANGENAAMSTE REST.IN TIENEN,GOEDE SERVICE EN LEKKER ETEN

Luc

Prima restaurant

Lekker gegeten en zeer goede service. Hier kom ik terug.

Herman

Voldoet

In leuk straatje.Origineel interieur. Zeer uitgebreide keuzekaart. Visgerechten prima. Eendenborst taai met te harde bakkorst rond saignant.

Natalie

waar voor je geld

We hebben eerder het Loft aangedaan en het is elke keer een culinair plezier. De bediening was soms in de war over onze bestelling. Dit was gelukkig niet van gewoonte. Enkel de laatste keer.

Caroline

Lekker gegeten

Het restaurant had die avond veel klanten. Ons werd een tafel aangewezen, bij nader inzien wilden we toch ergens anders zitten, dit was geen enkel probleem. De bediening was snel en correct. We hebben nog een afzakkertje genuttigd, ook zeer lekker en heel veel keuze. Jammer dat we op het einde van de avond de laatste klanten waren, het liep er blijkbaar nogal snel leeg. Voor twijfelaars is het geen geschikte menukaart want je hebt enorm veel keuze in drank en sauzen en iets minder maar toch uitgebreid in gerechten.

daniel

Spijt dat het weer voorbij was

Lekker eten , mooi bord en gerecht supermooi gepresenteerd , perfecte , attente en zeer vriendelijke bediening ,hemels terras . Een gebeuren om zeker te herbeleven . Van ons krijgen ze zeker een dikke proficiat ! Gaan zeker terug !