Show phone number Email Website
Mezzo verwijst naar intermezzo, een 'welkome afwisseling', 'een plaats om even op adem te komen', een 'pauze in de dag'. Maar tegelijkertijd ook naar de ligging van het pand, midden op het marktplein, pal in het centrum. En dat is ook wat Mezzo wil zijn.

Patrick
Reviewed on: 07/05/2017
Patrick recommends this restaurant for: Couples, Price/quality

Ons eerste bezoek, vriendelijke ontvangst....

Ons eerste bezoek, vriendelijke ontvangst. Duidelijke kaart, lekker gegeten. Gaan zeker terug

Eric

Lekker en verzorgd...

Eerder beperkte kaart, maar heel lekker en verzorgd, prima bediening, aangenaam kader. Goed bereikbaar, buitenterras, parkeergelegenheid vlakbij. Een aanrader!

DIANA

een zeer slechte binnenkomer

De bediening was gedeeltelijk slecht. Spijtig voor het meisje dat "wel" haar best deed. Bij enkele was het eten lekker maar te weinig. Deden in begin nogal moeilijk om teveel verschillende gerechten te serveren. Niet direct om nog terug te gaan

Tom

Aangenaam en gezellig

Tof interieur. Goede bediening. Prima keuken. Goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Steven

zeer goed

lekker eten en een zeer vriendelijke en snelle bediening

cecile

een geslaagde avond met de collega's

het eten was in het algemeen goed,aleen de visschotels en vooral de puree waren zo goed als koud en het opdienen op de natuurstenen borden vonden wij niet smakelijk, het is goed om als onderbord te gebruiken of als versiering, maar niet om uit te eten. ook waren er verschillende desserten gevraagd waar de helft niet voorradig meer waren

Danny

Voor herhaling vatbaar

Heel lekker. Goede prijs/kwaliteit

Danny

Heel goed

Voor herhaling vatbaar.

Ilse

gezellig mosselavond

Het enige negatieve was het amuseke: een komkommersoepje. Het ligt waarschijnlijk aan ons, maar dat vonden we niet lekker. De mosselen maison waren heerlijk! Bediening was vlot, correct, vriendelijk en grappig. Enkel een teleurstelling dat je niet met kaart kon betalen, hun telefoonlijn lag plat... jammer. Gelukkig konden we het nodige cash bij elkaar sprokkelen. In het algemeen hebben we zeker genoten, het was zeker niet de eerste keer dat we er waren en ook zeker niet de laatste.

Frank

Tof restaurant

Lekker eten voor een eerlijke prijs. Ook de suggestiewijn is een aaanrader.