Monday
Show phone number Email

Sven
Reviewed on: 13/01/2019

Echt typisch Italiaans, een hekseketel van...

Echt typisch Italiaans, een hekseketel van begin tot einde, wie er al lang komt weten ze te verwennen, anderen nemen ze er bij op een lompe manier, maar doen ze toch omdat het molto dinaro oplevert, niet aan te raden

Dominiek
Dominiek recommends this restaurant for: Business lunch/dinner

grote teleurstelling

1u15 minuten wachten op hoofdgerecht. Bij risotto stond scampi, mossel, vongole en zeebaars. Op het bord 3 scampi 4 venusschelp Geen mossel en geen zeebaars. Risotto niet gaar. Kleine portie. Hoge prijs voor wat je krijgt. De ene tafel werd verwend en platgelopen bij ons hebben ze zich zelf niet geexcuseerd voor hetgeen we niet gekregen hebben. Afrader dus

Dieter

Uitstekend restaurant

Business diner voor 6 personen, uitstekende service, verassende menukaart, erg mooie gerechten, uitstekende wijnkeuze

Elsie

1,5 u wachten op eten toch wel lang.

Hoewel we de eersten waren, zagen we iedereen bediend worden terwijl wij al 1u en 15 min wachten op ons eten. Als iedereen bediend was kwam de kelner melden dat er iets was mislukt maar dat het eten direct zou komen. Dit had eerder gekund, we zaten al 1u met een aperitief die al leeg was. Er werd ons geen hapje nog drank aangeboden. Toen we huiswaarts gingen werd er gezegd dat we volgende keer wel een gratis dessert kunnen genieten. K vond dit niet kunnen, na half uur hadden ze ons kunnen verwittigen vh 'keukenongelukje' en ons in tussentijd iets te knabbelen kunnen aanbieden. Geen aanrader.

Kwinten

Teleurstellend

We waren deze avond de enigste gasten. De zaal was ijskoud, hadden tafel aan openhaard, maar deze werd niet aangestoken. Eten smaakte niet vers. We namen een menu, maar het dessert werd toch nog aangerekend. Veel geld voor een maaltijd van een bedenkelijk niveau. Ons zien ze niet meer terug. Jammer...

Mimi

Gezellig en genoeg

Uiterst sympathieke uitbater ook de bediening was goed en de borden waren leeg toen ze naar de keuken vertrokken dat zegt genoeg

karin

Smaakvol Italiaans restaurant

Het was een aangename avond. Vriendelijke ontvangst, lekker menu, vlotte attente bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.

Marijke

4 vriendinnen op stap

Ontvangst : O.K. ; jammer dat de ober slecht Nederlands verstaat en wij Frans moeten praten o Bediening O.K. tot en met het dessert. Bij het krijgen van onze thee werd de tafel met lege dessertborden en glazen niet meer afgeruimd. Ober te moe? Eten: correct voor een promotiemenu Drank: aan de dure kant en enkel Italiaanse wijnen te krijgen Thee: € 6,00 is duur voor enkel een kan te sterke thee zonder snoepje of koekje.

Herwig

ondermaatse service

Apéro OK, maar geen enkele versnapering noch hapje Menu niet toegelicht, menukaart of wijnkaart niet gezien Plots was het voorgerecht daar, naar wijn moeten vragen en gekregen toen gerecht al op was Menu,voorgerecht, hoofdgerecht en dessert wel OK Koffie moeten vragen weer en er lang op gewacht, idem voor de rekening

Marijke

het kan beter

Ontvangst:o.k. Eten: goed Drank: enkel Italiaanse wijnen en aan de dure kant Gedekte Tafel: was in orde Bediening: ober verstaat moeilijk Nederlands en spreken is nog moeilijker. Het kan niet dat wij in Zottegem tegen ober Frans moeten praten. Bediening tot en met dessert was o.k. Wij hebben nog thee gedronke n maar alles van het dessert en de glazen bleven staan. Dit hoort niet! Bij de thee (€ 6,00) was er geen snoepje bij;dus prijs thee is duur. We waren laatste klanten en al het personeel kwam in restaurant eten;sommige zelfs uit hetzelfde bord!?