La Bonne De La Mer

Show phone number Email

Joost
Bos

goed zoals het hoort

Pluspunten: - keuken was heerlijk - origineel samengesteld, eerlijk Minpunten: Dame was vriendelijk maar: - er was onvoldoende aandacht voor het uitserveren, toelichten van wat geserveerd werd; - ze heeft niet eens gevraagd of we een wijnkaart wilde??? Heb dan ook maar per glas besteld en uiteindelijk ook minder gedronken. Jammer

Joost
Bos

goed zoals het hoort

Ad
Leenhouwers

Het ultieme genot

Vrijdagavond 14 oktober met 4 personen gedineerd in La bonne de la mer. Vriendelijke en beleefde ontvangst door gastvrouwe, uitmuntende bediening en uitgebreide uiteenzetting van de verschillende menus door de chef zelf. Een man met een grote passie voor zijn vak hetgeen duidelijk te merken was aan het door hem, op ons verzoek,samengestelde diner. Wij hebben enorm genoten van de kreeftensoep, gegrilde reuze garnalen en het verrukkelijke desert. De huiswijn is van een zeer goede kwaliteit en voor een aangename prijs. Als klap op de vuurpijl werden wij, onbekend met oesters, door de chef getrakteerd op een Unami oester, DE nieuwe 5E smaak. Verukkelijk. Een echte aanrader, dit restaurant.

Richard
Solleveld

Rustiek!

Uitstekend eten, voor een heel redelijke prijs in een rustige, prettige ambiance!

Sebastien
Kindt

boven het gemiddelde

In dit traditioneel ingericht restaurant tracht de kok om visgerechten op een verfrissende manier aan te bieden, wat ook al aardig lukt. Hoewel vis de basis vormt van de gerechten blijft het geheel harmonieus. Alleen het nagerecht viel tegen door de overheersende smaak van de avocado. De bediening is aangenaam, hoewel we even hebben moeten wachten tot na het voorgerecht om wijn te bestellen.

Mariën

heel lekker eten, en gezellig.

Mooi rustig restaurant, heel lekker eten. Goede service. één minpunt de visa - bankcontact automaat werkte niet. Er werd een drank van hethuis aangeboden voor dit ongemak. Zeker voor herhaling vatbaar.

Koen
Quatretemps

Lekker gegeten

Aperitief in een mooie tuin gevolgd door een lekker diner binnen. Beetje spijtig dat er geen in/uitgang was van het resto rechtstreeks naar de tuin. Je hoefde helemaal terug naar de straatkant tussen de geparkeerde wagens. De chef weet echter heerlijke gerechten op het bord te brengen.

Tom
Dieltiens

lekker uit huis...

aangename sfeer, lekkere gerechten en in een rustige sfeer. Heel lekker voorgerecht...goed tempo, niks kwam te snel... :-)

ilse
goos

aangename eetervaring

lekker, gezellig, verrassend

Steven
Maes

Een nieuwe ontdeking, een aanrader waart

Lekker verassend eten en de porties zijn meer dan voldoende. Gevarieerd, en zeer goed van smaak. Dit alles in een mooie aangenaam sfeervol interieur en met een gastvrouw die weet hoe ze de klanten moet bedienen. Een topper in mijn streek.