Ed Robeynslaan 138 3290 DIEST

Jos
Jos recommends this restaurant for: Couples, Kids, Price/quality

Geweldig..

Heel tevreden komen hier al jaren En vaste waard in omstreek vriendelijk bediening echt familie restaurant

mario

Rauwe mosselen

Ondanks de 25 jaar ervaring (volgens de serveuse) hebben we mosselen geserveerd gekregen die niet voldoende gekookt waren. De voorgestelde oplossing van de serveuse was om de mosselen gewoon even terug op het vuur te zetten. Bij het terugbrengen van de mosselen bleek dan ook nog de roomsaus geschift te zijn. We zijn zeer teleurgesteld. We hebben de volle pot moeten betalen voor iets wat niet eetbaar was en bij het naar buitengaan kregen we de opmerking van 'Het kan niet altijd perfect zijn'. Wij gaan dit restaurant zeker aan niemand aanbevelen. Het minste dat je uit beleefdheid kan doen is je verontschuldigingen aanbieden. Zelf dit is blijkbaar te veel gevraagd.

Benny

SCHANDALIG

Nog nooit rouwe mosselen gegeten ... nu wel. 1,4 kg kon makkelijk in potje voor 1 kg. Rouwe mosselen terug op vuur gezet , niet te eten .. laten staan. Geen excuses, alleen arogante reactie bij de rekening " niemand is perfect , u toch ook niet !" BLIJF DAAR WEG !!!!

Joke

Teleurgesteld over de hele lijn..

Tafel bleek niet gereserveerd, serveuse had nog nooit van bleu chaud gehoord en stond met ons eten aan de verkeerde tafel, 70min. Moeten wachten op eten en het was nog niet eens druk, 3 keer moeten vragen naar een serviette, Zalm met bieslook bleek zalm met tijm, basilicum en peterselie te zijn, Daarna ook nog moeten wachten op de rekening, probleem met de kassa En die rekening bleek ook nog eens niet juist te zijn. Zeer teleurgesteld!

Roger

Wij vinden de mosselen er zo lekker dat we...

Wij vinden de mosselen er zo lekker dat we er meerdere malen/seizoen de trip Hoegaarden-Diest voor over hebben.