Brigitte

NIET voor herhaling vatbaar!

Vergane glorie! Voorheen reeds meerdere malen gegeten bij L'Isola di Gio. Altijd lekker. De laatste twee maal ging het steeds bergaf. De kruiding van de gerechten is smaakloos. De groenten zijn overkookt. Het lamsvlees evolueerde tijdens de maaltijd van licht rosé naar doorbakken. Bij het aperitief werd gevraagd of zij "vers" fruitsap hadden, en dit werd bevestigd. De smaak was nochtans niet bijster. Bij navraag bleek dat Isola di Gio "vers" fruitsap uit een fles serveerde! De bazin kwam ons vragen of het gesmaakt had, waarop wij vriendelijk onze bemerkingen formuleerden. De vraag was blijkbaar maar een formaliteit want ons antwoord werd niet in dank afgenomen. Geen verwondering, geen excuses, geen drankje ter compensatie, maar een botte reactie en weer snel verdwijnen. Niet voor herhaling vatbaar.

Marc recommends this restaurant for: Price/quality

Zeer vriendelijke bediening, ruime porties,...

Zeer vriendelijke bediening, ruime porties, uitmuntende wijn aan een zeer redelijke prijs (winkelprijs x 2), heel lekkere gerechten. Wij vonden alleen dat de gerechten puurder Italiaans mochten zijn, minder allerhande toevoegingen.

Frie
Frie recommends this restaurant for: Couples, Price/quality

heel lekker

voor herhaling vatbaar - vriendelijke bediening en lekker eten voor een redelijke prijs gaan zeker terug

Ariane
Ariane recommends this restaurant for: Couples, Groups, Business lunch/dinner, Trendy atmosphere, Gastronomy, Price/quality

We hebben weer genoten van de zeer lekkere...

Topkeuken! Het restaurant al verschillende keren bezocht en altijd lekker gegeten. Vriendelijke bediening. Een aanrader!

Raymond
Raymond recommends this restaurant for: Couples, Groups, Business lunch/dinner, Trendy atmosphere, Gastronomy, Price/quality

Prima restaurant

Aangenaam vertoeven in een gezellig en uniek kader, op het eilandje, het eten aldaar is van prima kwaliteit zoals eveneens de wijnen, zodoende is dit ook dan zijn prijs waard. Dit alles geleverd door een excellente en vriendelijke bediening. Een dag om niet te vergeten en aan te raden om eens een bezoek te brengen aan dit restaurant.

I

Een culinaire verrassing

Wij zijn hier binnengestapt omdat het smaakvolle interieur ons aantrok, en wij hebben het ons niet beklaagd. Dit is GEEN gewone pizzeria maar een verfijnde klassezaak, iets duurder, maar ook weer niet TE duur voor wat hier op de borden komt. Wij kozen voor twee suggesties : een heerlijke wildcarpaccio met truffel en ravioli met wildragout, en van de kaart de Involtini. Het waren allemaal.voltreffers. Ook de wijn was lekker, voor een goeie prijs. Hier komen we zeker terug.