L'ANTIPASTO
open On Monday in Friday, 12 hour. In 14h.30 on Wednesday in Saturday 18h.30 in 22h.30 Closed on Sundays
Show phone number Email Website Facebook

Frédéric

Nous y allons depuis des années et tant le service que les pizzas sont top ! Mention spécial pour l'accueil des enfants ! Vous ne trouverez pas de meilleures pizzas dans le coin !

Evelyne
Evelyne recommends this restaurant for: Couples, Groups, Business lunch/dinner, Price/quality

Zeer tevreden klant!

Echt een aanrader! De pizza's zijn er heel lekker en de gerechten zijn ook heerlijk. Prijs kwaliteit, een hoge score :-) Sinds ik deze zaak ken, ga ik nog zelden naar een ander Italiaans restaurant.

Eric
Eric recommends this restaurant for: Couples, Business lunch/dinner, Trendy atmosphere, Gastronomy, Price/quality

Goede resto prijs kwaliteit

We zijn super tevreden dat we eindelijk nog eens een resteaurant hebben gevonden waar je een pizza kan eten dat de naam pizza waard is. Licht verteerbaar, goede pate. Werkelijk de beste van de omstreek en verder. Maar ook de pasta en vleesgerechten mogen er zijn. Dit alles aan een zeer redelijke prijs. Prijs kwaliteit is het voor ons 10/10. Men houde het stil, ik wil er zelf ook nog binnen kunnen ;-)

Rosette

Pizza super

Super bonnes pizzas que nous avons mangé, personnel aimable, service rapide et soigné.

Aurélie

Pizzas

Je n'ai jamais mangé d'aussi bonnes pizzas!!! Le prix est très raisonnable et le service très rapide.