Liliane
Liliane recommends this restaurant for: Couples, Groups, Kids, Business lunch/dinner, Trendy atmosphere, Gastronomy, Price/quality

À découvrir absolument !

Ambiance chaleureuse comme chez soi, cuisine excellente, très bon accueil, prix plus qu abordable pour la qualité, je recommande !!

Simone

Redelijk, was erg stil

Wij waren met z'n vieren en hadden allen het vooraf opgestelde menu met drie gangen. Bij één van ons was het vlees niet gaar (kip)en geheel ook niet lekker. De carpaccio was iets te waterig. De serveerster sprak weinig met ons en maakte dus geen contact, erg ongezellig. Er waren mensen die binnenkwamen, een tafel kregen met de kaart, en daarna weer vertrokken (?) Op zich wel een gezellige brasserie, maar of we er nog eens naar teruggaan?

fabienne

Une très bonne addresse

Accueil chaleureux, déco accueillante, bonne musique, et surtout cuisine de marché, avec ses produits frais cuisinés à la française.

alain

Découverte

le boeuf teryaki est topissime combiné un chouette acceuil

Patrick

Superbe

L' accueil est charmant, hospitalier et flexible. On mange très bien, dans un cadre agréable, et le service est impeccable. Je le recommande à mes amis et à mes contacts professionnels.

Arnaud

Très bon lunch

J'ai testé plusieurs fois ce restaurant le midi et j'ai rarement été décu par le lunch: entrée, plat et dessert. Ce n'est pas cher, assez copieux et bien cuisiné. La serveuse est sympa et discute facilement avec les clients.

Sarah

super ontvangst & overheerlijk

Gezellige omgeving, super ontvangst en overheerlijk eten. Een aanrader.

Katelijne

aanrader aan begijnhofkerk

Vriendelijke ontvangst, goede verhouding prijs kwaliteit. Kader en omgeving: prachtig rustig plekje in Brussel, op twee passen van de drukte. Gevarieerde kaart, wordt regelmatig vernieuwd. Heel betaalbaar. Goede sfeer. Aanraders: teryake, mixed grill van vis, rund op 3 wijzen/

daan

lekker lauw eten

Wij aten met 4 à la carte (pasta scampi, eend natuur, haas filet & risotto van kreeft) met de witte huiswijn. Het eten werd niet naar behoren geserveerd: de verschillende schotels kwamen met ruime tussentijd & koud aan tafel & er ontbraken bijkomende schotels (we moesten vragen naar de groenten bij de eend & de saus bij de pasta). De eend, haas en risotto waren lekker, maar jammer genoeg lauw. pluspunt was de witte wijn: zeer lekkere wijn.

Frederique

Déçu

Ce soir je suis retourné à la Brasserie du Gourmet pour manger les pâtes aux scampis que j'avais adoré cet été... Copieuses, une crème tomatée et une émulsion de basilic... Et là le choc ! Pas de sauce ! Pas d'émulsion ! Pas de basilic ! Aucun assaisonnement ! Des pâtes sèches, j'ai du demander de la sauce pour ne pas m'étouffer... Pour le prix c'est honteux !