No budget available
Open 7/7
Show phone number Website
Lunch Garden is hét familierestaurant bij uitstek. Ideaal om met je kinderen of kleinkinderen gezellig samen een hapje gaan eten.
Bij Lunch Garden kan je terecht voor een lekkere, gezonde maaltijd tegen een betaalbare prijs op ieder ogenblik van de dag. Of je nu langskomt voor een ontbijt, middag- of avondmaal, iedereen vindt zeker zijn gading in het ruime aanbod heerlijke schotels.
Zo staan er traditionele Belgische gerechten op het menu zoals vol-au-vent, balletjes in tomatensaus, of steak met frietjes. Maar je vindt er ook een brede waaier aan salades, pasta-, wok- of grillgerechten.

patricia

patricia recommends this restaurant for: Kids

vraiment p

vraiment pas bon et cher

Vandevelde
Vandevelde recommends this restaurant for: Couples, Groups, Kids, Business lunch/dinner, Price/quality

moment agréable

Nous avons décidé d'aller manger au lunch vu que les moules étaient arrivées... 2 personnes ont pris les moules et 2 autres ont choisi un menu different, l'un le steak et l'autre le poulet nous avons excellement bien mangé, de plus les frites à volonté avec les moules et l'assiette de legumes chauds en plus, on est sorti de là, repus. 2 gourmands ont pris un dessert et leur glace étaient délicieuses. je vous conseille ce lunch garden où le personnel était très agreeable, la nourriture excéllente et le cadre aéré et convivial.