We have no photo of this restaurant yet
Add a photo
Tuesday, Wednesday, Thursday noon (july and august: only tuesday)
Show phone number Email

Geert
Reviewed on: 30/09/2017
Geert recommends this restaurant for: Couples, Kids, Price/quality

Lekker eten, vriendelijke bediening, mooi kader

De afgelopen jaren zijn we hier geregeld gaan eten. Het bevalt ons steeds prima. Ongedwongen, attente bediening. kinderen worden er prima onthaald. Mooi terras.

noella

Décevant

Nous y sommes allés en famille (6 personnes) le 5 novembre. Les prix annoncés à l'extérieur de l'établissement ne sont pas les mêmes que ceux pratiqués à l'intérieur ! Cuisine basique : steak, carbonnades flamandes, carpaccio ...rien de mieux que le basique fait à la maison quand on ne sait pas cuisiner .... le tout pour une addition salée : 189 € !! pour un plat, une boisson et un dessert qui ne nous laisseront pas un souvenir inoubliable. Le cadre est sympa mais le service trop rapide.

Frank Francis

Ontvangst , kader en ambiance zitten goed....

Ontvangst , kader en ambiance zitten goed. Geen *** gastronomische ambities, maar gewoon een leuk restaurant waar je klassiekers kunt eten aan een goeie prijs kwaliteit verhouding. En in het mooie De Haan gelegen , wat wil je nog meer.

Uit eten met kinderen en kleinkinderen

Goed onthaal, uiterst kindvriendelijk. Kinderen kregen onmddellijk kleurpotloden en kleurboek.Het vlees van de kinderen werd door de ober aan tafel gesneden. Vlotte bediening, ruime keuze en lekker gegeten. Het was een gezellige avond.

Dirk

beter dan verwacht

we dachten in een eenvoudig grill restaurant terecht te komen, maar het is beter meegevallen. we zaten heel gezellig op het terras en er was voldoende personeel voor bediening. De steaks waren heel lekker en ook de gegrilde kabeljauw was zeer goed, overal heerlijk versgemaakte sauzen erbij.