No budget available
Tuesday, Wednesday
Show phone number

Luc
Reviewed on: 28/09/2017
Luc recommends this restaurant for: Couples

Uitstekend

Ik weet niet van wanneer de oude commentaren dateren maar dit is een uitstekend restaurant met een heel kwalitatieve keuken. Het feit dat het restaurant regelmatig volledig volgeboekt is met habitués zegt genoeg. Helaas laten de vele tevreden klanten niet altijd een commentaar. Een heerlijke sfeer met een mooie kaart en uitstekende wijnen. Zelf kom ik hier zeer regelmatig en ik ben nog nooit teleurgesteld geweest. Zeer warm aanbevolen.

Marjan

Teleurstellend

Hadden het geluk om eens een avondje met z'n 2 door te brengen en hadden bij Maniz gereserveerd, die nu ook in de Michelin wordt vermeld. Het onthaal is door de gastvrouw is afstandelijk en niet symptiek te noemen, maar de jonge diensters zorgen voor de vriendelijke toets. 2 antipasti besteld voor bij ons aperitief : parmaham en merg. Correct, zondermeer. Voor het hoofdgerecht had ik pasta scoglio en mijn man tagliata van manzo. Pasta met vis was in orde en in een mooi bord geserveerd. Het gerecht van mijn man werd echter volledig uitgedroogd op bord geserveerd (te lang gewacht?) en was ook geen entrecote wat normaal gezien wordt gebruikt voor dit gerecht; het was eerder een filetstuk zonder vet. Dit kon je met het blote oog zo opmerken. Ook op de raketsla was "natuur" geserveerd. Hebben dan maar balsamico gevraagd. Bij de rekening, met drank etc toch net geen 100€ geven we door aan de dienster dat het hoofdgerecht van mijn man niet in orde was. Waarop de gastvrouw komt zeggen dat ze dit via haar collega heeft vernomen, en dat we het de volgende keer onmiddellijk kunnen melden en dat ze dan de schotel zouden hebben vervangen. Geen enkele commerciële geste, ook al werkt de betaling via Visa niet en moeten we dan eerst nog naar de bank om geld af te halen. Een kleine inspanning zou toch op zijn plaats zijn geweest voor een gerecht dat 25€ kost. Wij gaan niet meer terug.

preben_

kan beter

gastvrouw op het randje, kwaliteit 13 in een dozijn, wel toffe sfeer waarin niks moet maar alles kan. Pizza echt slecht. Zelfs Oetker is beter. Tapa's op Carrefour niveau... . Komaan eigenares en kok, steek een tandje bij!