Brusselsesteenweg 11 1860 MEISE
French
Monday - Tuesday
Show phone number Email

Perfectte prijs/kwaliteit

Vriendelijke en correcte bediening en goede keuken. Apprecieerde dat men een andere wijn bracht (hadden aangepaste wijnen genomen bij de markmenu)toen ik aangaf dat de geserveerde wijn niet mijn smaak was.

Perfecte prijs/kwaliteit

Lunch van 19,50 €. Prima keuken en professionele bediening. Klantvriendelijk en zondr morren keuze tot ander voorgerecht. Een aanrader

Kris

Leuke avond bij Koen

Prijs-kwaliteit uistekend. Leuke avond doorgebracht en aangenaam verast door de geserveerde huiswijnen. Kortom. Goed.

Chris

Zeer goede verhouding prijs / kwaliteit. Een...

Zeker en vast een adresje om opnieuw te bezoeken. Zeer goede verhouding prijs / kwaliteit. Een aanrader !

Eric

Correct, mooi en lekker!

Mooi restaurant met strak interieur, met de juiste dosis accesoires. De bediening was vlekkeloos en correct. Het eten net de juiste portie en heerlijk! Ik genoot vooral van de juiste portie groenten bij de vis, daar ik toch een liefhebber van groenten ben! Een aanrader! Een minuutje was de prijs van de aperitieven. Bijna 10 euro voor een cava vind ik er behoorlijk over, alsook 7 euro voor een witte martini! Al bij al een geslaagde dinnner in een rustige, mooie omgeving.

Uitstekend prijs/kwaliteit verhouding

Een uitstekend adres voor een kwaliteitsavond. Efficiënte en aangename dienst, smaakvolle menu’s en goede wijnen.

Agnès

voor herhaling vatbaar,zeker weten !

Ik heb, samen met partner en tafelgenoten (familie), genoten van een voortreffelijk menu mét aangepaste wijnen en dit in een zeer gezellige en sfeervolle ruimte ruimte. Beide obers waren erg vriendelijk en toch gereserveerd (+++) . Wij komen beslist terug ! Danku!

Jean

Heel goed

zeer goed

Jean

steeds om terug te gaan

keurig restaurant

Nicole

très satisfaisant

Cuisine créative, service correct, beau cadre. J'y retournerai.