Show phone number Email Website Facebook

Melissa
Melissa recommends this restaurant for: Couples, Gastronomy

Etentje op 9/10/2015

Wij hadden een romantische avond gepland en voor de eerste maal via resto days geboekt. Het was er supergezellig tafelen! Bediening was top! En het eten was superlekker! Een zeer aangename ervaring waar wij zeker geen spijt van hebben!

Patsy
Patsy recommends this restaurant for: Couples, Gastronomy

Subliem

Een super ervaring met 1 minpuntje.....heel veel lawaai in het restaurant...anders alles top!

Rik
Rik recommends this restaurant for: Business lunch/dinner, Trendy atmosphere, Gastronomy

Een aanrader!

We hadden dit restaurant geboekt via resto days, uitstekende kwaliteit en heel goede bediening, een aanrader.

Jan en Michele
Jan en Michele recommends this restaurant for: Business lunch/dinner, Gastronomy

geslaagd dinner

Vriendelijke ontvangst , daarna 2 lekkere en mooi geserveerde voorgerechtjes gevolgd door een super hoofdgerecht - Ideaal om onze huwelijksverjaardag te vieren !

Carlos
Carlos recommends this restaurant for: Couples, Business lunch/dinner, Gastronomy, Price/quality

Bijzonder lekker en origineel in een mooi kader

Bijzonder vriendelijke bediening

Vera
Vera recommends this restaurant for: Couples, Groups, Trendy atmosphere, Gastronomy

voor herhaling vatbaar!

heel lekker gegeten en vriendelijke bediening. Enkel de aperitiefhapjes vonden we wat pover.

Isabelle
Isabelle recommends this restaurant for: Couples, Groups, Business lunch/dinner, Trendy atmosphere, Gastronomy, Price/quality

Statige setting, trendy sfeer

Ik ben hier al diverse keren geweest en ik kom er graag terug. De keuken is hoogstaand en de chef weet steeds weer te verrassen. Ik at er al heerlijke in huis gerookte hondshaai, super malse borstfilet van duif en een heerlijke carpaccio van rode biet met feta en ansjovis. De naam doet een statig restaurant vermoeden en dat is het ook wel. Het leuke is echter dat die grandeur van het gebouw perfect matcht met de losse sfeer. Geen nappen op tafel, bediening in jeans en sneakers,... Qua prijsklasse behoort ’t Heerenhuys tot de betere restaurants. Gelukkig is dat anno 2015 niet meer synoniem aan een stijve bedoening!

Jan

Heel lekker !

Vriendelijke ontvangst, gezellig interieur (veel kaarslicht) en fijne lekkere keuken.

Hermien

lekker

al meerdere malen genoten van 't Heerenhuys, telkens zeer positief bevonden. Ik snap sommige reacties niet goed? Gastvrouw was zeer vriendelijk, gezellig gebouw en de kok weet waar hij met bezig is, altijd een eigentijdse toets maar vooral zeer lekker. Wij komen zeker terug!

Steven

Uitstekend

We zijn met vrienden gaan eten in 'T HEERENHUYS en ik moet zeggen dat we daar super lekker gegeten hebben!Aan elk bord dat geserveerd werd voelde je dat de kok wist met wat hij bezig was!De bediening was zeer vriendelijk en vlot.Iedereen is meer dan tevreden naar huis gegaan.Een ABSOLUTE AANRADER!!