Extraordinary 9.9 Score based on 21 reviews
We have no photo of this restaurant yet
Add a photo
No budget available
Show phone number

Lynn
Reviewed on: 19/11/2018
Lynn recommends this restaurant for: Gastronomy

Aanrader!!!!

Wij zijn al een aantal keer komen eten in L’ Autre Vie. Steeds werden wij verrast door de spontane bediening en de gerechten die altijd top zijn. Wat mij ook zeker kan bekoren zijn de ongelooflijk lekkere cocktails die kunnnen genuttigd worden in de bar. Kortom: een beleving van begin tot einde!

Iris
Reviewed on: 15/11/2018
Iris recommends this restaurant for: Couples

Heerlijk en gezellig dineren!

Hartelijk ontvangst, aperitief in de gezellige bar die apart is van het restaurant. Tijdens het aperitief kregen we een aantal hapjes waarvan we nog meer zin kregen om te eten! Aan tafel was alles verzorgd, de gerechten waren 1 voor 1 kleine kunstwerkjes waarbij alles perfect samen gaat. De aangepaste wijnen waren zeer lekker! Na het dessert en de koffie kan ik aanraden om nog iets te drinken in de bar om de avond gezellig af te sluiten. Wij komen terug!

Ann-Gaëlle
Reviewed on: 15/11/2018
Ann-Gaëlle recommends this restaurant for: Couples, Groups, Business lunch/dinner, Gastronomy, Price/quality

Gastronomie ten top

Wij zijn er al tientallen keren geweest en telkens top! Heel lekkere menu, goede aangepaste wijnen, gezellig kader, kortom zeker een aanrader!

Beste restaurant van St-M-Latem en omstreken

Beste restaurant van St-Martens-Latem en omstreken. Prachtig pand en altijd heerlijke originele gerechten op de kaart. Zeer mooie wijnkaart aan correcte prijs/kwaliteitsverhouding. Mijn persoonlijke favoriet is de terrine van foie met gerookte eend en truffel!! Wij komen zeker nog terug!!

Reviewed on: 15/11/2018
Louis recommends this restaurant for: Couples, Groups, Business lunch/dinner, Trendy atmosphere, Gastronomy, Price/quality

Sare
Sare recommends this restaurant for: Trendy atmosphere, Gastronomy

Super cosy and best food!...

Super cosy and best food!

Sare
Sare recommends this restaurant for: Trendy atmosphere, Gastronomy

Super cosy and best food!...

Super cosy and best food!

Félicie
Reviewed on: 14/11/2018
Félicie recommends this restaurant for: Couples, Business lunch/dinner, Trendy atmosphere, Gastronomy, Price/quality

Een prachtig pand, een warme sfeer en super...

Wij hebben een heel mooie avond gehad. Eerst een lekker aperitiefje gedronken in de prachtige bar, echt genieten op alle vlakken! Dan werden we naar onze tafel geleid door een erg vriendelijke dame. We hebben van het begin tot het einde onze vingers af gelikt en genoten van de aangepaste wijnen. Erg goede prijs/kwaliteit verhouding! Hier gaan we zeker nog vaak terug komen.

Bieke
Reviewed on: 14/11/2018
Bieke recommends this restaurant for: Couples, Groups, Business lunch/dinner, Trendy atmosphere, Gastronomy, Price/quality

Top!

Al meerdere keren geweest en altijd top! Zeer gastvriendelijk, leuk kader en zeer lekkere gerechten! Zeker een aanrader!