Closed on tuesday night, saterday noon and wednesday
Show phone number Email Website Facebook

Ludo

Héél lekker

Aan normaal tarief aan de dure kant, maar tijdens de resto-days echt de moeite waard, genieten !

Mireille

Gezellig en lekker !

Prijs/ kwaliteit was de menu heel goed Wel jammer dat als men een " ander " voorgerecht neemt, geen suppl. werd gerekend maar dan alles a-la-carte wordt gerekend, wat het dan wel niet meer interessant wordt !

ANDRE

uitstekend

perfecte kwaliteit en bediening

Erik

Gezellig getafeld maar een beetje weinig pit .

Gezellig restaurantje,vriendelijke bediening . Werkt met verse produkten ,maar de gerechten misten kruiding .

Erik

Gezellig tafelen in een aangenaam kader

Wij waren aangenaam verrast van door het interieur van de zaak dat 's avonds iets feërieks heeft. Voor de geboden prijs hebben we zeker goed gegeten. We vonden het enkel wat raar dat het restaurant qua hapjes en suggesties vooral inzette op asperges terwijl dit zeker nog niet het seizoen is. We gaan hier zeker nog wel eens terug.

leen

super!

Het was een prachtig interieur en heerlijk eten. Ook een zeer vriendelijke bediening!

Magali

Een culinair avontuur in een dynamische atmosfeer

Een heel vriendelijke ober neemt onze jassen aan en laat ons kiezen tussen een paar tafeltjes. Onze tafelgenoten zijn en retard dus wordt er ons alvast een aperitief aangeboden. Met ons voltallig gezelschap kraken we een flesje cava (topper!) en krijgen enkele hapjes voorgeschoteld (aspergesoepje, lolly van gruyere en chorizo). We bestellen een rode wijn (33euro) en die lost de verwachtingen in. Voorgerecht: tartaar van wit-blauw met wasabi-ijs; hoofdgerecht: eendenborst met shii-takes en gratin. Om duimen en vingers bij af te likken! Een verrassing voor de jarige bij het dessert, en de avond is volledig geslaagd. Prijs-kwaliteit TOP, zeker een adresje om nog eens langs te gaan!

Elke

Heel gezellig

Lekker, maar sabayon was zuur (waarschijnlijk suiker vergeten). Service ok, vriendelijk. Lekkere hapjes bij apero.

Kevin

Gezellig kader, (h)eerlijk eten

Vlotte bediening, gezellige, traditionele inrichting. Ideaal adresje voor romantisch diner.

Jellert Dekeyser

Zeer lekker gegeten in een mooi gezellig kader...

Zeer lekker gegeten in een mooi gezellig kader met een perfecte bediening. Eveneens een zeer uitgebreide en goeie wijnkaart! Absoluut een aanrader.