Tom Thais Restaurant

Tuesday, Wednesday + noons

Show phone number

Facilities Terrace

4 persons have written a review about TOM THAIS RESTAURANT

This restaurants is recommended for:

• Couples 50%
  • Groups 50%
  • Best value 100%
Thomas Bevers
1 Beoordeling
Reviewed on 16/02/2016

Een aanrader!!!

We hadden er al goede commentaren over gehoord en eindelijk eens een reservatie gemaakt. Met een gezelschap van zes personen op een zaterdagavond langs geweest. En het moet gezegd, de (hoge) verwachtingen werden ingelost! Het was lang geleden dat we zo'n goed Thais eten hadden gegeten. We hadden alle zes een verschillend gerecht gekozen en iedereen was vol lof. De pikante schotels waren niet té pikant - de schotels zijn duidelijk aangepast aan onze westerse smaakpapillen (als men écht pikant wil, kan men het vragen en wordt het gerecht op z'n Thais gepeperd, werd on verteld). Ook de bediening was voortreffelijk. Hier zien ze ons zeker terug!

Marc Van den Veegaete
Reviewed on 28/11/2015

Formidabel

Wij gaan er verschillende keren per jaar,beter en eerlijker dan Chinees, goede bediening,de. Moeite zeker waard.

Ivo Devlaeminck
1 Beoordeling
Reviewed on 25/10/2015

Lang wachten op een gerecht dat niet te eten valt.

2 uur moeten wachten met ons gezelschap op de hoofdschotel. Eén daarvan was niet pikant gevraagd en was veruit het pikantste gerecht van het ganse gezelschap. Toen we dit vermelden bij het afruimen werden we nagenoeg uitgelachen in ons gezicht. "We moeten volgende keer niet pikant vragen". Toen we vermelden dat we dat hadden gedaan werd er nog meer gelachen door 2 medewerkers. En de uitbater liet zich uiteraard aan onze tafel niet zien. Wel langs alle andere gasten een woordje gaan babbelen, uitgezonderd onze tafel. Volgende keer pikant vragen? Neen, geen volgende keer meer!

1  reactie
Danny Wouters
Reviewed on 25/11/2015

Zo ken ik dit restaurant en zijn uitbaters niet. Vreemde beoordeling.

Marjolein Petit

Al jaren gaan we bij Tom thais eten. Elke keer...

Al jaren gaan we bij Tom thais eten. Elke keer is het een schot in de roos. Na elke vakantie in thailand wanen we ons terug een beetje daar. Wil je traditionele thaise keuken dan ben je aan het juiste adres. De keuken verdient een grote pluim. Lekker, super vers en mooi geserveerd. De smaken kloppen gewoon. De ontvangst en bediening is altijd aangenaam en vriendelijk. Voor ons een echt stukje thailand in Sint-Katelijne-Waver.