16/20 Gault&Millau
Show phone number Email

Kathleen
Kathleen recommends this restaurant for: Couples, Business lunch/dinner

een avondje uit....

Super vriendelijk onthaal en bediening, fantastisch kader, een presentatie van de gerechten zoals kunstwerkjes en eten om U tegen te zeggen! We hebben ongelooflijk genoten ,een echte aanrader , voor herhaling vatbaar!

Dirk

Voor herhaling vatbaar

Goede ontvangst, prachtig kader en overheerlijk eten; de porties zijn zeker voldoende. Champagne (schitterende blanc de noirs) als aperitief niet goedkoop (dit was ook te verwachten), maar een hele resem overheerlijke verse hapjes maken dit meer dan goed. De voorgestelde aangepaste wijnen zijn een uitstekende keuze. Kortom, een meer dan geslaagde lunch. Wij komen zeker terug.

Geert

Excellente keuken en bediening

Een restaurant die op alle vlakken met kop en schouders boven de andere torenhoog uitsteekt,daar ze met kwaliteitvolle en verse materialen werken en ze alles zo verwerken dat je een lekkere maaltijd krijgt geserveerd. Ook de tips van de chef om een andere keuze voor te stellen (vlees ipv vis) was een prima voorstel waar ik en mijn partner enorm was verheugd. Tevens was de keuze van de wijn ook een ware sprankeling van alle zintuigen.

MARCEL

WIJNEN 3 GANGENMENU ?

het eten was zeer lekker er vijn maar in verhouding prijs menu 36 euro wijnargunent 18 euro voor 2 glaasjes wijn is wat duur vind u niet groetjes

Guido

Uistekende keuken

Gezellige inrichting, vlotte bediening, heel lekkere gerechten met mooi aangepaste wijnen. Komen terug.

Stephan

de amuses maken een super start

heel landelijk gelegen vriendelijke bediening grote tafel voor ons beiden de amuses maakten van de lunch een supers tart mooie balans in kleuren, presentatie en smaken we namen het wijnarrangement goede afdronken ik vind het aangenaam als er spontaan wordt bij geschonken. dit ontbrak hier. de prijs met restodays scheelde niet zoveel van de identische lunch die werd aangeboden. restodays creerde dus de gelegenheid de moeite om terug te keren

Roland

Elk gerechtje was een smaakbommetje

We genoten van een heerlijk-lekkere avond. Ontvangst verliep vlekkeloos, bediening was perfect, gerechten (ook amuse-guele en snoepjes bij de koffie) waren stuk voor stuk verrassende heerlijkheden. Er werd echter zeer karig omgesprongen met de wijn (elk één glaasje per gerecht), die nochtans heel erg (té!) duur was.

Els

Mooi kader, lekker eten

Mooi kader, lekker eten, maar jammer dat we in afzondering in een apart zaaltje moesten zitten en geen kennis hebben kunnen maken met de mooie grote restaurant ruimte.

Edward

genieten

Heerlijk gegeten in een sfeervol kader. Er werden leuke combinaties gemaakt met het eten en alles was mooi gedresseerd. De smaken zaten goed met heerlijk begeleidende wijnen. een aanrader!

sabine

Lunch met vriendin

Correcte prijs en kwalitatief ook. Jammer dat de diensters niet zo vriendelijk waren en erg oubollige kleding aanhadden. Er mist een jonge frisse toets.Maar zeer lekker!