Reviews for Benoit En Bernard Dewitte

8.7
Anne

le juste prix pour un repas d'excellence

Le cadre est superbe et le service excellent (même si il faut comprendre le néerlandais) Le chef est venu à notre table et nous a expliqué le début de sa carrière depuis 12 ans, ses chambres d'hôtes et l'origine du lieu. Le choix des vins est juste et de qualités excellentes compris dans le prix "avec vins" Le menu selon le marché ne m'aurait pas fait choisir de tel plats mais la manière dont ils étaient préparés et "mis en scène" ne m'ont pas contrarié et m'ont fait découvrir l'anguille en entrée et une manière succulente de nous faire déguster le canard en plat principal. Les fromages (non compris dans le prix annoncé) étaient choisis par un grand connaisseur. Restaurant à conseiller.merci

Anne

Een absolute aanrader

Via restodays geboekt; het restaurant was wel niet op de hoogte van onze (late) reservering, maar het was geen probleem. Heel correcte en vriendelijke service; aangenaam kader; heel lekker menu, met veel hapjes vooraf, heel mooi gepresenteerde borden en bovendien mogelijkheid tot kleine wijziging; uitstekende prijs-kwaliteit verhouding; de wijn viel wel wat duur uit.Maar al bij al een heel positieve ervaring, ze zien er ons terug!

Françoise

Expérience culinaire très agréable.

Tout était parfait. Cadre très reposant avec vue sur un beau jardin. Cuisine de haut niveau. Chaque plat est un petit tableau. Les amuses servi avec l'apéro et les mignardises avec le café valent à elles seuls le voyage. Seul bémol la carafe d'eau à 8 € ... . Dans l'ensemble expérience culinaire formidable.

Luc

Klasse!

Uitstekend gegeten. Zeer vriendelijke bediening. Juiste tussenpozen. Goed wijnadvies. Aangenaam en rustig kader. Mooie en vooral lekkere creaties op het bord.

Maen

zeer goed maar zonder dat tikkeltje méér

Eerst en vooral, we hebben lekker gegeten. Dank jullie! Toch een paar bedenkingen: liever iets minder amuses met een beetje meer smaak voorgerecht iets te 'overdone' hoofdgerecht prima dessert uitstekend prijs kwaliteit menu ok. 3x36 = 108 maar prijs 2x aperitief + 2 glazen wijn + water te duur (suppl van 55 euro) Aangename aperitieftuin interieur eerder koel en onpersoonlijk weinig sfeer ruime tafel lelijke waterglazen vriendelijke bediening

Alain

aanrader

Dit restaurant heeft ons aangenaam verrast. Rustgevend kader, en veel ruimte. De bediening verliep vlot, en uiterst aangenaam. Het voorgestelde menu was voortreffelijk bereid. Zeker zijn ster waard. Wij keren ongetwijfeld terug

Charline

SUPER

heel aangenaam kader - mooie tuin - keuken was heel lekker kortom een TOPPER

Josee

Benoit en Bernard: doe zo verder!

Zeer vriendelijk personeel, zeer mooie inrichting; het was aangenaam om "in de keuken te kunnen kijken". Maar wat ik het belangrijkste vindt in een restaurant: het eten was bijzonder lekker, erg mooi gepresenteerd en een zeer goede combinatie van smaken.

Dries

Helaas was het volgeboekt?

We hadden geboekt via 'restodays' (vroegboeking) en kregen bevestiging dat we mochten gaan tafelen. Helaas kregen we een dag later een mail van het restaurant zelf dat de reservatie niet kon doorgaan, gezien het restaurant helemaal volgeboekt was!? Normaal gezien kan je dit toch checken bij de boeking via 'restodays' dus vinden we dit maar raar. Gelukkig konden we (door de vlugge annulatie) wel nog een plekje reserveren in een ander restaurant. Hopelijk lukt het ons bij een volgende editie wel om een plekje te veroveren! En kunnen we een gestaafde mening geven.

Marcel

Heerlijke lunch

Zeer lekker gegeten, vreindelijke en vlotte bediening.