Diestsesteenweg 89 3200 AARSCHOT

Patricia
Patricia recommends this restaurant for: Couples, Groups, Kids, Price/quality

aanrader

Leuke locatie wat je niet van op de steenweg zou zeggen.Vlotte bediening. Lekker gegeten. Hier komen we zeker terug.

Nancy
Nancy recommends this restaurant for: Couples, Business lunch/dinner, Price/quality

Lekkere keuken, vriendelijke bediening! Wel...

Lekkere keuken, vriendelijke bediening! Wel vrij lawaaierig

Agnes

grote onderscheiding

Vriendelijke bediening, verzorgde borden eenvoudig en lekker eten

sabina

Brasserie 89

Iemand had ons dit aangeraden, maar viel dan toch een beetje tegen voor ons, qwa eten niet slecht, maar zeker geen whaahh, beetje te weinig groenten bij de vleesschotels, sfeer was er vrij koel en bediending was goed maar overdreven en gemaakt vriendelijk. Ook veel rumoer in het pand wat zeker een tegenvaller was voor ons persoonlijk.

Danny

Goede Brasserie

Lekker gegeten , goede bediening en leuke sfeer . Voor herhaling vatbaar .

angele

de prijzen!

ik wil vooral niet lastig doen maar de prijzen zijn niet juist tegenover op de website, en dat is wel een minpunt, als ge de prijzen ziet op de site en moet ginder een heel bedrag meerbetalen vind ik niet kunnen, ofwel site aanpassen ofwel de menukaart! het eten was lekker en de wijn ook!

Huyghebaert

Een aanrader

Zeer goede service , heel gedienstig, betrekkelijk snelle bediening. uit stekende keuken Spijtig de reservatie langs Restobookings werd niet genoteerd . Maar onmiddellijk werder een tafel voor ons klaar gemaakt. We hebben hier geen hinder van ondervonden.

Annelies

Slechtste mosselen ooit, onvriendelijke bediening

Na telefonische reservatie, geen tafel voorzien, dus zelf plaats gekozen. Mooi terras. Op voorhand via telefoon naar mosselen gevraagd, maar deze petieterige, ver overkookte mosselen zou geen enkele zichzelf respecterende chef durven serveren ! Volgens ons niet eens de verse zeeuwse mosselen. Wat een slechte ervaring ! Zelf moeten vragen naar een koelemmer met ijswater om de witte wijn te koelen, met tegenzin bediend. Enorm veel vieze "groene" vliegen zodra de mosselen op tafel stonden. Volgens de eigenares, puur natuur ! :( Nooit komen we hier nog terug.

Florence

Un bon moment ...

Très jolie décoration , personnel agréable et souriant , très bon rapport qualité prix , service rapide . Allez y vous passerez une bonne soirée !

Liliane

Om zeker terug te komen, maar iets verfijnder

mooi interieur, mooie presentatie van de borden, service vriendelijk maar iets te uitbundig. Het personeel en bazin,ten opzichte van de klanten zijn te luidruchtig en te familière, dat verlaagd het mooie geheel van de brasserie.In de zomer een prachtige tuin, dat zie je zo. Voor herhaling vatbaar maar iets meer discreter zijn.Er zijn ook andere klanten die dat op prijs stellen. Iets tussen in dat moet wel lukken. Nog veel succes groetjes en tot binnen kort