Restaurant Vital

Leuvensesteenweg 525b 3200 AARSCHOT

Kathleen
Kathleen recommends this restaurant for: Couples, Groups, Price/quality

Aanrader

Iedereen spreekt over mosselen maar de vleesgerechten zijn lekker. We hebben er al enkele keren chateaubriand gegeten en elke keer opnieuw is het vlees zeer lekker. Het is alsof je mes door boter gaat. Zaakvoerder is vriendelijk en eerlijk. Goede bediening. Kortom zeker een aanrader !

Esther
Esther recommends this restaurant for: Couples, Groups, Kids, Business lunch/dinner, Trendy atmosphere, Price/quality

Helaas teleurstellend

Restaurant is prachtig, binnen en buiten. Helaas hebben wij heel lang moeten wachten, terwijl tafels rondom ons vlotjes werden bediend. Na een half uur wachten kwam voor de TWEEDE keer ons voorgerecht. Toen mochten we nog eens een half uur wachten voor onze mosselen werden geserveerd. We kregen als compensatie een drankje van het huis aangeboden. Dat hoefde voor mij al niet meer. Ik had liever minder betaald voor de zeer laattijdige mosselen.

Marie

Heel aangename en vriendelijke ontvangst, maar...

Heel aangename en vriendelijke ontvangst, maar wat op mijn bord lag was echt een tegenvaller, frietjes waren niet genoeg gebakken, vlees was niet warm en de béarnaise sous was gesmolten boter met wat dragon.