Jeroen
Reviewed on: 25/11/2018
Jeroen recommends this restaurant for: Groups, Price/quality

Huwelijksfeest

We hebben er onlangs ons huwelijksfeest gegeven: een dag die je perfect wil, zonder zorgen, met tevreden gezichten zonder een zuur prijskaartje. Dan is Carlos Quinto de perfecte plaats: heel vriendelijke bediening, empathisch, lekker en vers. Alleen maar tevreden gezichten na ons feest en daar deden we het voor. Absoluut topteam.

Jeroen
Reviewed on: 25/11/2018
Jeroen recommends this restaurant for: Groups

Huwelijksfeest

Eva

AANRADER!!

Wij zijn op 19/05/2016 getrouwd en hebben receptie & diner laten doorgaan in Carlos Quinto. Echt een aanrader! Dank aan Pieter die alles in goede banen heeft geleid qua organisatie vooraf. Wil je iets aanpassen of dergelijke, nooit een probleem. Verder vonden we het fijn dat het personeel zo open en vriendelijk was. Eten (dat wij en onze gasten geslaagd vonden) werd op tijd gebracht, drank werd meer dan voldoende bijgeschonken, en dit altijd met 'a big smile'. Je kan daar simpelweg niet teleurgesteld buiten stappen. Alles verliep vlotjes en zonder stress. Dus veel dank aan iedereen! Aanrader om hier je trouw(feestje) te geven!

Patrick

Hééérlijk gegeten!

Authentiek kader, rustig kunnen eten, voortreffelijke, discrete en heel verzorgde bediening, lekkere bereidingen, mooie porties. Een aanrader!

Monique

persoonlijk

Heel gewoon, presentatie kon veel beter. Al beter locaties gehad met de restoday's.

Hendrik

Degelijk zonder meer

Stevige porties maar de verfijning ontbreekt. Keuken niet echt van een hoog niveau.

Nicole

Genieten in rustig kader. Goede en vriendelijke...

Zeer vlotte en vriendelijke bediening. De pauze tussen de gangen duurde wat te lang. Prijs kwaliteit goed. Uitstekend om met en groepje vrienden samen te genieten.

jacques

brasseriekeuken

doordeweekse brasseriekeuken, geen verfijnde gerechten

Jacky

room en nog eens room

Eten was zoals op begravenismaal van mijn nonkel Miele

Eric

terecht een gevestigde waarde in gent

Dit is geen sterrenrestaurant maar toch is het een zeer degelijk restaurant waar je kunt genieten van je maaltijd