Opening hours
Now closed Show all hours
Show phone number Email Website

M

Parfois oui, parfois non...

Nous nous sommes régalés, mon épouse et moi, début janvier, en savourant le menu du mois, succulent, sublime, superbe !!! Nous sommes retournés en fin de mois, avec quelques amis, le même menu était servi froid et avec des ingrédients de moindre qualité. Il est vrai que la patronne n'était pas dans le restaurant ce jour-là. Cependant, restaurant à recommander si Madame est en salle.

Monique
Monique recommends this restaurant for: Price/quality

DOMMAGE

Menu van 4 oktober ll. : Excellent, aangepaste wijnen, sympatieke ober, spijtig voor de mindere eindnoot mbt de nogal weinig tactvolle reactie van "Patron" naar aanleiding van weigering van kredietkaart.

ALBERT

Plaisir, plaisir !

Plats succulents, service extra et serveur aux petits soins. Nous avons choisi le menu avec apéritif, mise en bouche et 1/2 bouteille de vin par personne. Ce fut un véritable régal gastronomique. Un plaisir pour le palais. Une explosion de goûts pour les papilles. Une adresse à retenir. Nous reviendrons, c'est certain.

wouters

gezellig

lekker gegeten

S

restodaysmenu, geslaagde avond, correcte prijs

Ons eerste bezoek aan dit restaurant is zeer goed meegevallen. Restodaysmenu 28€ (3 gangen)was lekker, en de porties waren correct. Bij het aperitief kregen we nog extra, een lekkere "amuse gueule",. De eindafrekening kwam op net geen 180 € voor 4 personen (aperitief, fles wijn, water en koffie), wat zeer correct is. Vooraf waren al de prijzen gekend (de restodaysmenukaart bevatte 2 wijnsuggesties met prijsvermelding). We hebben er lekker gegeten en gaan hier zeker nog eens terug komen. Er zijn nieuwe uitbaters sinds één jaar. De bediening viel iets of wat tegen (wachttijden), maar dit zal gelegen hebben aan een trouwfeest en nadien een grote groep die gelijktijdig moesten bedient worden

Noël?l

Aan te raden restorant

Zeer goed prijs-kwaliteit en hele goede bediening; we komen zeker terug ! We zullzn de zaak zeker aanraden.

Yvette

Un agréable endroit, et une bonne cuisine

C'est un agréable endroit, avec une terrasse fermée. On y mange très bien pour le prix. Les patrons sont chaleureux. J'y retournerai certainement pour un lunch avec des copines ou un diner entre amis.

antoine

Gezelligheid ontbreekt

Beleefde maar koele ontvangst. Correcte maar oppervlakkige sfeer

goedele

om naar terug te gaan

alles was in orde

Viviane

A découvrir ou redécouvrir !

Charmant endroit, accueil très agréable, cuisine excellente.