Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday noon, Saturday noon
Show phone number Email Website

Collin
Reviewed on: 14/12/2017
Collin recommends this restaurant for: Couples, Groups, Gastronomy, Price/quality

Lekker eten in een gezellig kader

Zeer lekkere gerechten, seizoenssuggesties en vaste kaart. Verzorgde en vriendelijke bediening. Origineel en gezellig kader.

Kristof
Kristof recommends this restaurant for: Couples, Groups, Kids, Business lunch/dinner, Trendy atmosphere, Gastronomy, Price/quality

Een aanrader!

Reeds meerdere malen bezocht. Zeer lekkere keuken, mooi en speciaal gebouw, vlotte en vriendelijke bediening. Dit jaar besloten we om ons huwelijks etentje in het aparte zaaltje van de voet te laten doorgaan. De gastvrouw en gastheer waren steeds beschikbaar om ons te helpen en van suggesties te voorzien. Alles was tip top in orde. De tafel was mooi gedekt, de zaal mooi versierd, het eten was super lekker. Er werd zelf speciaal een ijstaart op maat gemaakt. Dikke pluim ook voor de jonge kelner die verantwoordelijk was voor de zaal. Wij komen sowieso terug!

Linda
Linda recommends this restaurant for: Couples, Groups, Gastronomy, Price/quality

Geslaagd familiefeest!

Familiefeest was van bij de aperitief tot na dessert dik in orde! Vriendelijke en vlotte bediening. Iedereen tegelijk aan het eten, toch niet evident voor 20 personen en elk gerecht was lekker en verzorgd. De zaal waar we zaten heel geschikt om privefeestje te geven. Ook de kinderen hebben genoten. Wij gaan er geregeld eten en zullen er zeker nog feestjes doen.

Tina
Tina recommends this restaurant for: Couples, Groups, Kids, Business lunch/dinner, Gastronomy, Price/quality

Een aanrader

Als regelmatige bezoeker van De voet van keizer Karel ben ik nog nooit teleurgesteld door de maaltijden. Naast de vaste kaart zijn er iedere maand nieuwe en verrassende suggesties, met telkens vegetarische opties voor zij die geen vlees eten. Dat, in combinatie met het leuke kader en een vriendelijke bediening, zorgt ervoor dat je hier een fijne avond of middag kan beleven. Ook in de zomer is het er gezellig vertoeven. Het grote terras met fontein en speelruimte voor kinderen op de gazon doen zowel koppels als gezinnen met kinderen zich hier welkom voelen. Zeker een aanrader voor zij die houden van lekker eten en gezelligheid.

Paula
Paula recommends this restaurant for: Price/quality

GEZELLIGE ZONDAGMIDDAG

Op zondagmiddag met familie verjaardag gevierd; gezellige en gemoedelijke sfeer Hadden verjaardagstaart besteld , leuk gebracht en huisgemaakt.Lekker! Vriendelijke gastvrouw en attent personeel. Zeker teruggaan in de zomer voor het terras

patrick

Onbeleefde service , geen respect voor klant...

Als regelmatige klanten vooral bij de vorige eigenaar waar we nooit klachten hadden en alles tot in de puntjes verzorgd was, is dit niet meer aan de orde bij de nieuwe eigenares. Voor het vieren van een verjaardag hadden we onze vertrouwde tafel besteld. Dat het om een verjaardag ging had ik bij de reservatie vermeld. Toen we arriveerden was het koud in het restaurant en zagen we nog klanten hierover praten. Het was aan het vriezen en er lag sneeuw. Ik heb de serveerster hierop aangesproken.Na 10 minuten kwam de eigenares boven kijken om te zien of het wel degelijk koud was. Na 20 minuten begon het op te warmen... Toen we onze maaltijd verkregen waren onze borden niet opgewarmd en voelde ijskoud aan,bovendien was de lamskroon bij ons beiden rauw en niet gekruid en de portie friet voor 2 personen was er ééntje voor 1 persoon. We hielden onze beleefdheid en aten het meest gebakken van onze lamskroon op, maar vroegen wel nog een portie friet.Dit heeft 15 minuten geduurd voor we onze friet uiteindelijk verkregen. Ondertussen was ons eten koud op het niet voorverwarmde bord en dus honger voorbij. Bij het betalen melden wij ons ongenoegen aan de eigenares en kregen gewoon te horen, " ja, dan hebben jullie pech gehad"..en moesten het volledige bedrag tot op 0.30 cent betalen en zelfs een supplement voor de bijkomende friet ! Een correcte zakenvrouw had op zen minst haar excuses aangeboden en ons een koffie aangeboden. Wij verkregen enkel " DAN HEBBEN JULLIE PECH GEHAD" ! Dit zou bij de vorige eigenaar nooit! gebeuren.Ter vermelding , wij moeten bijna één uur rijden naar het ooit "ons leuk restaurant". De mooie avond van mijn verjaardag was dus een koude avond geworden. Wij zijn niet enkel ons geld kwijt maar ook een koude ervaring rijker. Dank u voor de koude service :(

preben_

heel goed

traditioneel maar lekker, goede service, echte kaarsen en wat een decor!!

David

Op een zondag

Heel lekker eten al 2de keer dat ik ga en telkens zeer lekker. Service is ook heel goed en de obers zijn allemaal heel sympathiek. We gaan nog gaan !!

Inge

Hele mooie authentieke locatie, uitgebreide...

Hele mooie authentieke locatie, uitgebreide menukaart en lekker eten. Echt een leuke avond gehad.

Gaëtan

Heel leuke sfeer! Vooral bij zonnig weer. De...

Heel leuke sfeer! Vooral bij zonnig weer. De borden zijn goed gevuld maar ik miste verrassende smaken.